Blondies blog

tisdag, september 06, 2011

Men Barca då??

Tog nog ut segern i förskott när jag skrev förra inlägget - att jag är på väg till Barcelona.
Just nu har jag ingen aning om jag kommer iväg.
Allt började i söndags med en gigantisk feber. Den var så hög att jag hallucinerade, visste inte var jag var etc (ett tag trodde jag att jag var en vampyr i True Blood. På fullaste allvar! Då är det illa).
Sedan dess har jag legat och feberyrat och haft den mest sjuka halsont jag någonsin haft. Dock ingen förkylning eller hosta. Bara som en amerikansk fotboll i halsen. Har inte kunnat äta sen i söndags (hett bantningstips!).
Idag släpade jag mig iväg till läkaren som sa " Det var mig en gigantisk jäkla halsfluss. Imponerande!" när han rotade runt i min hals.
Själv var jag mindre imponerad... haha.
Så nu har jag fått penicillin iallafall. Läkaren sa att det kan vända snabbt när man börjar äta den, så nu håller vi tummarna va? Så att jag kommer iväg på torsdag morgon.
Har dessutom tal- och kyssförbud ett tag, så ring mig inte och hångla inte upp mig. Okej?

2 Comments:

  • At 06 september, 2011 21:37, Anonymous Nicole said…

    Krya på dig! Klart du kommer iväg. Kombinera med vanliga febernedsättande tabletter i värsta fall. Själv är jag i Avesta. Inte helt fel det heller:-)

     
  • At 07 september, 2011 09:05, Blogger jennypenny said…

    Tack snälla du. Det var nog tur att jag inte kom över och smittade er i lördags! ;)
    Jag vet faktiskt fortfarande inte om jag kommer iväg, mår inte bra någonstans. Skit oxå!
    Hälsa Avesta!

     

Skicka en kommentar

<< Home