Blondies blog

måndag, juli 25, 2011

Semesterns tråkigaste sysselsättning

Eftersom solen lyser... med sin frånvaro har jag idag ägnat mig åt att putsa fönster! Herregud, finns det något tråkigare??
Nästa år tänker jag lätt betala någon stackare som gör det!
Försökte muta min systerdotter med 200 spänn för att göra det i fredags, men hon hann tyvärr inte med det. Sånt är väl kids till för? Att utnyttjas för en billig penning? :)

Har ägnat första delen av semestern i Västerås, men nu är jag hemma i storstan igen, ett par dagar till.
Sen blir det första resmålet: Helsingborg!
Ska bli galet roligt!
Några Helsingborgstips för en rookie??

2 Comments:

  • At 25 juli, 2011 16:31, Blogger Ammi said…

    Fy tusan va tråkigt.. Känns dock som jag oxå åker på det om jag är hemma under semestern *suck*

    Helsingborg, tyvärr inga tips från mig =/

     
  • At 26 juli, 2011 22:59, Blogger jennypenny said…

    Äsch, vi håller tummarna för det bästa! :)
    När har du semester då?

     

Skicka en kommentar

<< Home